Czerwony - stanowisko zajęte
granatowy - zarezerwowane
czarny - wolne
ALFY
To najważniejsze wilki w stadzie. Pilnują i zarządzają całą watahą. Gdy mają potomstwo, to gdy każde z nich znajdzie partnera, odbędzie się głosowanie na nową parę alfa .
BETY
To zastępcy alf. Pilnują i zarządzają całą watahą, gdy nie ma alf. Gdy mają potomstwo, to gdy każde z nich znajdzie partnera, odbędzie się głosowanie na nową parę beta.
GAMMY
To zastępcy bet. Pilnują i zarządzają całą watahą, gdy nie ma bet. Gdy mają potomstwo, to gdy każde z nich znajdzie partnera, odbędzie się głosowanie na nową parę gamma.Główne stanowiska:
Samiec alfa (1) -
Samica alfa (1) - Loutus Córka Natury
Młoda samica alfa (~) -
Młody samiec alfa (~) -
Samiec beta (1) -
Samica beta (1) -
Młoda beta (~) -
Młody beta (~) - dzieci Bet
Samiec gamma (1) -
Samica gamma (1) -
Młoda gamma (~) -
Młody gamma (~) - dzieci Gamm
BYT WILKÓW:
Potrzebujemy szamanów i zielarzy. Zielarze hodują i dostarczają szamanom różnego rodzaju zioła i inne medykamenty, które później szamani wykorzystują do tworzenia wywarów, leków i eliksirów. Medycy także są ważni gdyż nie wszystkie metody używane przez Szamanów starczą by wyleczyć zranionego bądź chorego wilka.
Pomocnik medyka (1) - pomaga medykowi -
Zielarz/Zielarka (2) - zbiera zioła i przygotowuje mikstury -
Szaman/Szamanka (1) - oddaje cześć bogom, przepowiada przyszłość, ewentualnie leczy -
NAUCZYCIELE:
Edukacja jest ważna. Wszystkie wilki muszą być wyedukowane przynajmniej w podstawowym stopniu. Opiekunowie i nauczyciele poświęcają swój czas i swoje chęci na naukę szczeniąt, aby te w późniejszym czasie stworzyły nową, zdrową wspólnotę.
Nauczyciel/nauczycielka podstaw (2) - uczy szczeniaki podstawowych umiejętności -
Nauczyciel/nauczycielka walki (2) - uczy szczeniaki walki -
Nauczyciel/nauczycielka polowań (2) - uczy szczeniaki polować -
Nauczyciel/nauczycielka obrony (2) - uczy szczeniaki bronić się -
Nauczyciel/nauczycielka straży (2) - uczy szczeniaki stróżować -
Nauczyciel/nauczycielka magii (2, musi mieć żywioł magii) - uczy szczeniaki magii -
Nauczyciel/nauczycielka lotnictwa (2, musi mieć skrzydła i żywioł powietrza) - uczy szczeniaki latania -
PRZYWÓDCY:
Przywódcy jak sama nazwa mówi przewodzą.Jednie przewodzą polowaniom, inni walkom, a jeszcze inni obroną watahy. Podlegają tuż pod Alfy, Bety i Gammy.
Przywódca/Przywódczyni walk (1) - przewodzi walką - Tyori Mroźna Dusza
Przywódca/Przywódczyni obrońców (2) - przewodzi obroną -
Przywódca/Przywódczyni stróżów (2) - przewodzi strażą -
Przywódca/Przywódczyni magów (2, musi mieć żywioł magii) - przewodzi magami -
STANOWISKA WOJSKOWE:
Każda wataha czy to mała, czy to duża potrzebuje swoich obrońców. Wojownicy są potrzebni i bardzo ważni, gdyż podczas wojny walczą w obronie słabszych, a taktycy dbają o odpowiednią strategię podczas walki
Wojownicy (19) - walczą podczas wojny - Daimon Daimon ZabójcaTaktycy (2) - planują strategię walki wojowników -
STANOWISKA OBRONNE:
Obrona to bardzo ważna sprawa. Obrońcy bronią ważnych wilków takich jak Alfy, bądź wilków starych i chorych. Muszą być silni i odważni by nie zabrakło im zimnej krwi w trudnych chwilach.
Obrońcy alf (2) - bronią alf -
STANOWISKA STRAŻY:
Strażnicy, wypatrujący i alarmujący są nam bardzo potrzebni. Pilnują oni jaskiń, granic watahy
i innych ważnych miejsc. W razie zauważenia obcych wilków na terenie watahy muszą zaalarmować
to Alfie.
Straż dzienna (4) - stróżują w dzień, na obrzeżach watahy -
Straż nocna (4) - stróżują w nocy, na obrzeżach watahy -
STANOWISKA POLOWAŃ:
Polowania to działalność zespołowa. Tropiący, goniący, atakujący i blokujący muszą się doskonale dogadywać i rozumieć praktycznie bez słów. Nie ma tam czasu na zastanawianie się i każde zawahanie może kosztować watahę obiad.
Łowca (6) - wybiera ofiarę i się na nią zaczaja -
Atakujący (3) - atakuje ofiarę -
Goniący (3) - goni ofiarę -
Blokujący (2) - blokuje ofierze drogę ucieczki -
MAGOWIE:
Magia jest bardzo ważna. Sam szaman nie wystarczy watasze do ochrony przed demonami lub nie będzie mógł wyruszyć na wojnę. Magowie białej magii zazwyczaj dbają o to, aby dobre duchy jak najczęściej zaglądały na nasze tereny, a magowie czarnej magii by demony trzymały się jak najdalej.
Mag Czarnej Magii (1 basior/wadera z żywiołem magii) - włada złą magią -
STANOWISKA ROZRYWKOWE:
Rozrywka jest jednak ważna. Bez piosenkarzy, którzy umilają nam czas podczas różnych świąt nasze życie zdecydowanie byłoby bardziej stresujące i smutne.
POZOSTAŁE:
Pozostałe stanowiska, nie znaczą gorsze. Mordercy zabijają na rozkaz Alf i Bet zdrajców. Szpiedzy szpiegują wrogie watahy, a pomocnicy pomagają innym wilkom w wykonywaniu różnych zadań. Swatka też potrzebna. Kto wie? Może to ona znajdzie twoją drugą połówkę?
Szpiedzy (4) - szpiegują i donoszą alfom -
Pomocnik/Pomocnica (6) - pomaga innym wilkom w wykonywaniu ich prac -
Omega (5) - wilki, które nie chcą mieć stanowisk -
Swatka (1 Wadera) - łączy w pary wilki -
Uczeń/Uczennica (~) - szczenięta -
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz